15 juni 2017

2017 /Sourcing wordt volwassen. Wat nu?

UPDATES

REGISTREREN

Schrijf je in voor het Jaarcongres Strategic Sourcing


De doelgroep voor dit evenement bestaat uit CIO’s/IT-directeuren, IT-managers en managers verantwoordelijk voor IT-gerelateerde onderwerpen. Toegang voor dit congres is kosteloos voor deze doelgroep.


Als je enige twijfel hebt of je tot deze groep behoort, stuur dan een e-mail aan events[at]ictmedia.nl.

MAGAZINES

BoardroomIT: Strategic Sourcing

In deze Boardroom IT staat de sourcingsstrategie centraal. Sourcing is allang geen inkoopfunctie meer, maar een strategisch wapen in de digitale wereld. Steeds meer niet-onderscheidende functies van een bedrijf of instelling worden ‘as-a-service’ van derden ingekocht, vaak met een pay per use model. Ze staan dus niet meer op de balans, Capex wordt Opex. Ook worden externe leveranciers ingezet om snel nieuwe producten te kunnen ontwikkelen en naar de markt te brengen. Is uw organisatie ook al zo wendbaar?

naar alle magazines

QUOTES

  • 'Hi Rob, Dank voor het goed georganiseerde congres! Ook van het diner heb ik genoten. Dank! & groet.'

    Tjarko Dallenga - Managing Director, LATAMSSC
  • 'Bedankt voor een fantastisch georganiseerde dag! Super sprekers, prima sessies en alles tip top voor elkaar.'

    Lodewijk van der Vossen, Koninklijke Kentalis
  • 'Ik ben blij dat ik een positieve bijdrage heb kunnen brengen aan jullie schitterend georganiseerde forum! Jullie hebben dat heel professioneel gedaan dikke proficiat ook.'

    Rudi Peeters, KBC Group

UPDATES

  • Sourcing wordt volwassen. Wat nu?

    De omslag van kostenreductie naar het toevoegen van waarde is in volle gang in de sourcingwereld. Nieuwe technologieën als de cloud, robotics en kunstmatige intelligentie dragen bij aan wendbaarheid en schaalbaarheid. Regie maakt soms weer plaats voor beheer, als organisaties belangrijke diensten, zoals... lees meer

  • Keynote Frank Ridder: Sourcing Is Strategic to Conduct Digital Business

    Digital Business is about the digitalization of value chains – within a company but more often across companies, even industries. Many more partnerships get formed to optimize existing value chains or create disruptive new ones that aim to create new digital economies. Technology is an enabler, partnerships are... lees meer

  • Keynote Kees Smaling: Versnelling door multi-joint venture

    Aegon heeft de ambitie een digitaal bedrijf te worden, waar de klant centraal staat. Dit heeft ook de nodige consequenties voor de sourcingstrategie. Aegon is daarbij de weg ingeslagen van ‘multi-joint venture’, om te kunnen inspelen op de wensen van de klant en de toenemende snelheid in de markt. CIO Kees... lees meer

TWEETS MET #JSS17